Організація
Про насНаша діяльністьЗвітиВакансіїТендериХуді за донат
Команда
Cоціальні центри
Притулок для жінокЦентр адаптаціїОтримати тести на ВІЛ
ПартнериНовиниКазки
uk
en
DonateЗв'яжіться з нами
Назад до тендерів

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ ДК 02/2025 НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ З ЛЕГКОВИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Публікації
28
.
04
.
2025
/tenders/zaproshennya-do-uchasti-u-tenderi-dk-02-2025-na-ukladennya-dogovoru-na-zakupivlyu-poslug-z-legkovih-pasazhirskih-perevezen

‍ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ ДК 02/2025

НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ З ЛЕГКОВИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ: 23:59 год. за східноєвропейським часом

27 травня 2025 року

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю послуг з легкових пасажирських перевезень. Організація запрошує кваліфікованих виконавців подати пропозиції для укладення договору на 2025 рік з можливістю пролонгації на закупівлю послуг з легкових пасажирських перевезень на території Полтавської області.

Детальний опис технічних характеристик, а також форми для подання тендерних пропозицій містяться у наступних файлах:

  • Додаток № 1: Форма технічної пропозиції
  • Додаток № 2: Форма фінансової пропозиції
  • Додаток № 3: Реєстраційна форма постачальника
  • Додаток № 4. Кодекс поведінки постачальника

‍

Учасники тендеру можуть подавати запити на роз’яснення за електронною адресою: irina.efimova@lightofhope.com.ua. Кінцевий термін надсилання запитань –  12.00 год. за східноєвропейським часом 20  травня 2025 року.

Ваша пропозиція повинна бути складена українською мовою. Пропозиції слід подавати, користуючись наведеними Додатками.

Ваша пропозиція повинна складатися з наступного комплекту документів:

  • Реєстраційних документів та інформації про Вашу компанію, чисельність працівників, досвід роботи на ринку та будь-яку іншу інформацію, яка на Вашу думку, може слугувати підтвердженням заявлених можливостей для надання послуг;
  • Технічної пропозиції та супроводжуючі документи (Додаток №1);
  • Фінансової пропозиції (Додаток №2);
  • Реєстраційна форма постачальника (Додаток №3).
  • Кодекс поведінки постачальника (Додаток №4).

Ваша пропозиція має складатися з двох частин:

Технічна пропозиція

Ваша технічна пропозиція  має бути надана згідно форми, наведеної у Додатку № 1.  Ваша технічна пропозиція повинна чітко відображати, чи відповідають товари та послуги, які Ви пропонуєте запитуваній специфікації.

Будь-які невідповідності повинні бути чітко зазначені в коментарях.

Країна походження постачальника: В технічній пропозиції повинна міститись інформація щодо країни, в якій постачальник зареєстрований.

Фінансова пропозиція

Ваша окрема фінансова пропозиція повинна містити сукупну пропозицію в гривні.

Фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою Фінансової пропозиції (Додаток №2). Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються і ціну зі знижкою за 1 км.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 20 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. Благодійна організація “Світло надії” зробить усе можливе для вибору компанії за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди.

УВАГА! Редагування (зміна) додатків забороняється!

Список документів, з яких має складатися пропозиція:

№

Назва документу

Опис та вимоги

1.

Технічна пропозиція

    Окремий файл відсканований у форматі .pdf – використовуйте форму у Додатку №1;

      файл Додатку №1 у форматі .xls

        Заповніть українською мовою;

          Чесно відповідайте «ТАК» чи «НІ» на поставлені питання;

            Якщо бажаєте, залиште коментар у відповідній колонці;

              Підпишіть та поставте печатку (за наявністю);

                Будь ласка, не пишіть тут про ціни або про щось інше, чого не має у цій формі;

                  Назвіть файл «Технічна пропозиція».

                  2.

                  Фінансова пропозиція

                  ­

                  Окремий файл відсканований у форматі .pdf – використовуйте форму у Додатку №2;

                    файл Додатку №2 у форматі .xls

                    ­

                    Заповніть українською мовою;

                    ­

                    Ціни пишіть у гривні (з урахуванням вартості послуг водія, податки та збори за користування шляхами і т.п.);

                    ­

                    Підпишіть та поставте печатку (за наявністю);

                    ­

                    Назвіть файл «Фінансова пропозиція».

                    3.

                    Реєстраційна форма

                    постачальника

                    • ­

                    Окремий файл відсканований у форматі .pdf – використовуйте форму у Додатку №3;

                      Заповніть українською мовою;

                        • Підпишіть та поставте печатку (за наявністю);
                        • ­

                        Назвіть файл «Реєстраційна форма постачальника».

                        4.

                        Кодекс поведінки постачальника

                          Ви повинні чітко усвідомлювати, чи приймаєте правила, що викладені у Додатку №4;

                            Підпишіть останню сторінку та поставте печатку (за наявності);

                              Відскануйте файл та надішліть нам його у форматі .pdf;

                                Назвіть файл «Кодекс поведінки постачальника».

                                6.

                                Копії реєстраційних Документів

                                  Відскануйте документи, що підтверджують реєстрацію юридичної особи або ФОП (виписка, свідоцтво, статут (для юридичних осіб) тощо);

                                    Відскануйте документ, що підтверджує повноваження особи-підписанта (для юридичних осіб);

                                      Копію ліцензії на право транспортних легкових перевезень.

                                        Назвіть файл «Реєстраційні документи».

                                        7

                                        Інші документи

                                          Документи, що підтверджують інформацію у Додатку 1 (країна походження постачальника, кінцевий бенефіціар).

                                            Інформацію про Вашу компанію, чисельність працівників, досвід роботи на ринку та будь-яку іншу інформацію, яка на Вашу думку, може слугувати підтвердженням заявлених можливостей для надання послуг та може бути корисною для оцінки пропозиції.

                                            ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ПММ постачальникам надає Замовник (БО “Світло надії) !

                                            Пропозиція має бути надіслана електронною поштою.

                                            Вкажіть, будь ласка, у темі листа:

                                            • Фраза «тендер на закупівлю транспортних легкових перевезень»;
                                            • назву своєї фірми.

                                            Заповнені форми Технічної пропозиції (Додаток №1), Фінансової пропозиції (Додаток №2) повинні бути подані в форматі Excel та в відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом керівника/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).

                                            Всі інші додатки повинні надаватися у  відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом керівника/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).

                                            УВАГА! ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ ТА ФІНАНСОВА ПРОПОЗИЦІЯ ПОВИННІ НАДАВАТИСЯ ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ З НАЗВАМИ,ЩО ДОЗВОЛЯЮТЬ ЇХ ЧІТКО ІДЕНТИФІКУВАТИ  (Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4)!

                                            Пропозиція повинна бути надіслана лише за наступною електронною адресою:  irina.efimova@lightofhope.com.ua

                                            Термін подання:

                                            до 23.59 год 27 травня 2025 року

                                            ‍

                                            Щиро дякуємо вам за увагу!

                                            ‍

                                            Бондаренко М. П.

                                            Директорка виконавча БО “Світло надії”

                                            https://drive.google.com/drive/folders/1GGfE7RWW6oQvzPoI9t5kig7Xcl78rnIo

                                            ‍

                                            Share this post

                                            Files

                                            Про насНаша діяльністьКомандаНаші партнери
                                            Притулок для жінокЦентр адаптаціїОтримати тести на ВІЛ
                                            ЗвітиВакансіїТендериНовини
                                            Зв'яжіться з намиoffice@lightofhope.com.ua+38(050) 060 60 81
                                            © 2024 БО «Світло надії». Всі права зареєстровані
                                            Політика конфідейційності
                                            Created with ❤ by 300.codes