Організація
Про насНаша діяльністьЗвітиВакансіїТендериХуді за донат
Команда
Cоціальні центри
Притулок для жінокЦентр адаптаціїОтримати тести на ВІЛ
ПартнериНовиниКазки
uk
en
DonateЗв'яжіться з нами
Назад до тендерів

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Публікації
16
.
07
.
2024
/tenders/tenderna-zakupivlya-na-obrannya-postachalnika-po-zdiysnennyu-potochnogo-remontu-sanvuzliv

16.07.2024 р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії»(далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів в рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримкиUNICEF.

 

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

до 16.09.2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та виконання поточного ремонту.

 

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари/послуги, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.    Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).

2.    Копії:

·     Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·     Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·     Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·    Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінкипропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

1.   Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.   Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.

3.   Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, м.Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Моб. 0960309323.

e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«23» липня 2024 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.

 

Share this post

Files

Про насНаша діяльністьКомандаНаші партнери
Притулок для жінокЦентр адаптаціїОтримати тести на ВІЛ
ЗвітиВакансіїТендериНовини
Зв'яжіться з намиoffice@lightofhope.com.ua+38(050) 060 60 81
© 2024 БО «Світло надії». Всі права зареєстровані
Політика конфідейційності
Created with ❤ by 300.codes