Foundation
About UsWhat we doReportsVacancesTendersХуді за донат
Team
Shelters
Shelter for womenAdaptation CenterGet HIV tests
PartnersNewsКазки
uk
en
Contact us!Зв'яжіться з нами
Back to Tenders

Тендерна закупівля транспортних послуг

Publication
18
.
12
.
2024
/tenders/tenderna-zakupivlya-transportnih-poslug-2

18.12.2024 р.

‍

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

‍

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг, у рамках проекту "64FVP "Immediate cash assistance to conflict-affected communities in frontline, newly accessible and non-government-controlled areas of Ukraine (2024-2025)".

‍

Загальний кілометраж становить: 8000 км

Місце надання послуг: Харківська обл.

Предмет: Перевозка фахівців БО «СВІТЛО НАДІЇ» на вказану адресу.

‍

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

2024р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

‍

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг

‍

‍

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

‍

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  • Ліцензія (сертифікат) на здійснення діяльності.

3. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

‍

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  1. Надані скан копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

‍

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Зирянова Катерина Геннадіївна, пров. Братів Шеметів 17а.

Моб. 0960309323.

e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua

‍

Тендерні пропозиції приймаються на e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua

або за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

‍

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«24» грудня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Share this post

Files

About usWhat we doTeamOur partners
Shelter for womenAdaptation CenterGet HIV tests
ReportsVacancesTendersNews
Contact Usoffice@lightofhope.com.ua+38 (050) 060 60 81
© 2024 Light of Hope. All rights reserved
Privacy Policy
Created with ❤ by 300.codes