Foundation
About UsWhat we doReportsVacancesTendersХуді за донат
Team
Shelters
Shelter for womenAdaptation CenterGet HIV tests
PartnersNewsКазки
uk
en
Contact us!Зв'яжіться з нами
Back to Tenders

Конкурс на закупівлю побутової та офісної техніки

Publication
26
.
07
.
2024
/tenders/konkurs-na-zakupivlyu-pobutovoyi-ta-ofisnoyi-tehniki

26.07.2024 р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії»(далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на закупівлю побутової та офісної техніки у рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах,засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах».

 

Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех.характеристики вказані у Ціновій пропозиції.

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Серпень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання побутової та офісної техніки.

 

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.    Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.    Копії:

·     Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·     Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·     Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·    Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.   Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.   Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.   Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна.

Моб. 0960309323.

e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул.Братів Шеметів 17 а.

.Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. Зпонеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«01» серпня 2024 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.

Share this post

Files

About usWhat we doTeamOur partners
Shelter for womenAdaptation CenterGet HIV tests
ReportsVacancesTendersNews
Contact Usoffice@lightofhope.com.ua+38 (050) 060 60 81
© 2024 Light of Hope. All rights reserved
Privacy Policy
Created with ❤ by 300.codes