Оголошення

Оголошується набір на офлайн тренінг «Бюджетна адвокація – реальні практики та дієві інструменти»

Для кого тренінг?

Запрошуємо представників громадських організацій з різних куточків України. Пріоритет надаватиметься ОГС, які працюють або планують працювати з уразливими групами та напрямками, а саме:

-  бездомні, звільнені особи;

- потерпілі від домашнього та гендернозумовленого насильства;

* безпека громади;

* створення шелтерів для різних вразливих груп. 

Перелік цільових груп та напрямів діяльності не є вичерпаним.

Протягом триденного інтенсиву ви:

  • отримаєте повну інформацію про роль ОГС у прийнятті цільових програм, концепцію підзвітності та необхідні ресурси для реалізації власного кейсу;

  • розглянете успішні приклади залучення коштів місцевих бюджетів;

  • розробите власний орієнтовний план адвокаційних кампаній та багато іншого.

Дата та місце: 11-13 жовтня 2021 року, м. Полтава, офлайн формат.

Участь абсолютно безкоштовна, а ті учасники, які успішно завершать навчання, отримають сертифікат про проходження тренінгу. 

Крайній термін подачі заявки на участь: 28 вересня,12:00 годин.

Для попередньої реєстрації необхідно заповнити анкету за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/1w_aarTszfBdIUvJOvQ3tpRji9BqYksO6_Y2ce_Lts2U/edit

Запитання, коментарі, уточнення, пропозиції можна надсилати на пошту ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

Тренінг проводиться за результатом конкурсу грантів «Зміцнення інфраструктури для фінансової життєздатності ОГС» у межах «Ініціативи секторальної підтримки громадянського суспільства України», яка реалізовується ІСАР Єднання у партнерстві з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.


16 Вересня 2021 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант з фасилітації»
13.09.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з фасилітації» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

Місце проведення: м. Київ

І. Обсяг послуг:

Повний супровід підготовки та проведення конференції «Досягнення та виклики у питанні забезпечення сталості послуг ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів», який включає в себе:

1.  Розробку процесу фасилітації заходу на основі затвердженої програми і погодження його з організаторами конференції.

2.  Участь в листуванні та дзвінках з експертами/тренерами по питаннях підготовки заходу.

3.  Забезпечення фасилітацією відповідних сесій (вчасність початку, вдалий хід проведення сесії, успішний кінець).

4.  Участь у  підготовчій зустрічі з організаторами конференції і експертами в день перед початком заходу для коригування процесу і очікуваних результатів (якщо така зустріч буде проводитися).

5.  Підготовка звіту за  результатами  заходу.

ІІ. Термін надання послуг: листопад 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

ðзнання тематики щодо забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;

ðдосвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я;

ðне менше 2 років досвіду фасилітації/модерації заходів різного плану;

ðвідповідна експертиза стосовно забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

ðвідмінне знання української мови.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

4.  Рекомендаційний лист/лист підтримки.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант з фасилітації».

Термін подання документів: до 17 вересня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

13 Вересня 2021 Детальніше

18.08.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.

Предмет закупівлі: ремонтні роботи.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщенні.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Відокремленого структурного підрозділу №5 м. Кременчук Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Кременчук, вул. Ціолковського, 76.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

1.  Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам   (див. таблиці вище).

2.  Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе  учасник.

5.  У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

6.  До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «27» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом. 


18 Серпня 2021 Детальніше

11.08.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.

Предмет закупівлі: ремонтні роботи.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщенні.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Відокремленого структурного підрозділу №5 м. Кременчук Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Кременчук, вул. Ціолковського, 76.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

1.  Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам   (див. таблиці вище).

2.  Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе  учасник.

5.  У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

6.  До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «18» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом. 


11 Серпня 2021 Детальніше

10.08.2021 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.

Предмет закупівлі: ремонтні роботи.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщенні.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Відокремленого структурного підрозділу №6 м. Лубни Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Лубни, вул. Миру, 1.


№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

1.  Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам   (див. таблиці вище).

2.  Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе  учасник.

5.  У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

6.  До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «26» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом. 


10 Серпня 2021 Детальніше

05.08.2021 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю сейфів.

Предмет закупівлі: сейф (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

по листопад 2021 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацютапостачання сейфів.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову  пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

2.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

3.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

4.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«13» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


05 Серпня 2021 Детальніше

03.08.2021 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.
Предмет закупівлі: ремонтні роботи.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщенні.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Відокремленого структурного підрозділу №6 м. Лубни Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Лубни,

вул. Миру, 1.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

1.  Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам   (див. таблиці вище).

2.  Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе  учасник.

5.  У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

6.  До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «10» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом. 


03 Серпня 2021 Детальніше


03.08.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.


Предмет закупівлі: ремонтні роботи.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,                                  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується                                МБФ «Альянс громадського здоров’я».


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).


Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщеннях.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Полтава, 

вул. Сковороди, 25.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам                 (див. таблиці вище та Додаток 1, 2).

  2. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе    учасник.

  5. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

  6. До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення. 


Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників: 

 «10» серпня 2021 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


03 Серпня 2021 Детальніше


30.07.2021 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуємісцевузакупівлю комп’ютерної техніки.


Предмет закупівлі: комп’ютерна техніка (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,                                  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується                                МБФ «Альянс громадського здоров’я».


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).


Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

по грудень 2021 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацютапостачання комп’ютерної техніки.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції. 


Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову  пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«06» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


30 Липня 2021 Детальніше


27.07.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурсні торги на закупівлю з ремонту приміщення.


Предмет закупівлі: ремонтні роботи.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,                                  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується                                МБФ «Альянс громадського здоров’я».


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).


Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщеннях.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Тендерна пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Державної установи «Полтавська установа виконання покарань (№23)», м. Полтава, 

вул. Пушкіна, 91.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Склад тендерної пропозиції:

Тендерна пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам                 (див. таблиці вище та Додаток 1, 2).

  2. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе    учасник.

  5. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

  6. До участі у оцінці тендерної пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення. 


Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників: 

 «10» серпня 2021 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


27 Липня 2021 Детальніше


26.07.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.


Предмет закупівлі: ремонтні роботи.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,                                  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується                                МБФ «Альянс громадського здоров’я».


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).


Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщеннях.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Полтава, 

вул. Сковороди, 25.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам                 (див. таблиці вище та Додаток 1, 2).

  2. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе    учасник.

  5. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

  6. До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення. 


Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників: 

 «02» серпня 2021 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


26 Липня 2021 Детальніше


12.07.2021 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурсні торги на закупівлю з ремонту приміщення.


Предмет закупівлі: ремонтні роботи.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,                                  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується                                МБФ «Альянс громадського здоров’я».


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).


Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщеннях.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Тендерна пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Державної установи «Полтавська установа виконання покарань (№23)», м. Полтава, 

вул. Пушкіна, 91.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Склад тендерної пропозиції:

Тендерна пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам                 (див. таблиці вище та Додаток 1, 2).

  2. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе    учасник.

  5. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

  6. До участі у оцінці тендерної пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення. 


Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників: 

 «26» липня 2021 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


12 Липня 2021 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант із забезпечення менторського супроводу»

02.06.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант із забезпечення менторського супроводу» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.


Географія діяльності: Житомирська, Закарпатська, Тернопільська області.

І. Обсяг послуг:

Експертний супровід консультантів із реалізації планів сталості послуг у сфері ТБ та ВІЛ, який включає в себе:

  1. Надання консультацій щодо формування місцевих політик з використанням механізмів соціального контрактування задля реалізації планів сталості послуг у сфері ТБ та ВІЛ.

  2. Консультування щодо налагодження співпраці між неурядовим сектором та органами влади, участь у зустрічах з посадовцями.

  3. Консультування щодо проведення аналізу прогалин у охопленні послугами.

  4. Надання консультацій щодо застосування механізмів соціального контрактування.

  5. Консультування з розробки пакетів документів (у тому числі у вигляді дистанційного консультування) та адвокатування прийняття цільових програм, планів заходів тощо.

  6. Надання консультації щодо проведення розрахунків вартості послуг за кошти місцевого бюджету з урахуванням особливостей регіону та потреб цільових груп.

  7. Надання технічної експертної допомоги представникам місцевих органів виконавчої влади.

  8. Здійснення (за потребою) візитів з метою обміну досвідом/технічної допомоги по проектним регіонам.

ІІ. Термін надання послуг: з червня по грудень 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;

  • досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я;

  • наявність попереднього досвіду ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування;

  • відповідна експертиза з розробки проєктів нормативних документів, розрахунку вартості соціальних послуг тощо; 

  • перевагою буде наявність досвіду адвокаційної діяльності, успішної реалізації адвокаційних кейсів із залучення бюджетних коштів;

  • перевагою буде наявність досвіду експертної та / або менторингової діяльності. 

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:


  1. Резюме.

  2. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

  3. Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

  4. Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант із забезпечення менторського супроводу».

Термін подання документів: до 08 червня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.

  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

Додатки за посиланням https://www.dropbox.com/sh/eudt0zsnhdguebg/AADld_OCyas8j6EvChYLEe4Pa?dl=0 

02 Червня 2021 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант з питань РR»

14.05.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з питань РR» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» та «Консультант з питань PR комунікації» у проєкті «Виявити. Залучити до лікування. Подолати епідемію ВІЛ».

І. Обсяг послуг:

  1. Реалізації PR-стратегії організації;
  2. Проведення регіональних та Всеукраїнських інформаційних кампаній;
  3. Забезпечення інформаційного і організаційного супроводу для просування цільовим аудиторіям інформації в межах проєктів і програм;
  4. Забезпечення максимального охоплення ЗМІ (ТБ, радіо, Інтернет);
  5. Реалізація партнерських проектів зі ЗМІ;
  6. Здійснення моніторингу публікацій;
  7. Створення контенту та участь у просуванні діяльності організації в соціальних мережах.

ІІ. Термін надання послуг: до 31 грудня 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  Вища освіта;

  Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

  Знання структур і функцій ЗМІ, методик роботи зі ЗМІ;

  Знання порядку організації і підготовки прес-релізів, інформаційних повідомлень, проведення брифінгів, прес-конференцій тощо;

  Знання основних принципів зовнішніх і внутрішніх зв’язків з громадськістю, кризового PR, інших видів PR;

  Вміння підтримувати та розвивати професійні стосунки з стейкхолдерами різного рівня;

  Написання сценаріїв, зйомка відео та монтаж;

  Обробка фото;

  Створення макетів інформаційної продукції.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме українською мовою.
  2. Мотиваційний лист у довільній формі.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант з питань РR».

Термін подання документів: до 27 травня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.

  цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


14 Травня 2021 Детальніше

Надавач консультаційних послуг «Консультант із координації дій із забезпечення сталості послуг з ТБ»

27.04.2021


Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з реалізації планів сталості послуг з ВІЛ та ТБ» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.


І. Обсяг послуг:

  1. забезпечення експертного супроводу консультантів із забезпечення менторського супроводу та консультантів з реалізації планів сталості послуг з ТБ;

  2. консультування щодо планування адвокаційної діяльності з урахуванням контексту реформування системи протитуберкульозної допомоги та реалізації плану перехідного періоду фінансування від донорського до бюджетного.

ІІ. Термін надання послуг: з травня по грудень 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

IV. Кваліфікаційні вимоги:

  • зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ТБ і формування ефективної системи громадського здоров’я;

  • високий рівень обізнаності щодо трансформації системи протитуберкульозної допомоги та найсучасніших тенденцій у сфері протидії епідемії туберкульозу;

  • наявність досвіду надання експертних послуг, зокрема у проєктах у сфері громадського здоров’я;

  • досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на регіональному та національному рівнях.


V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.


Перелік документів, які необхідно подати:


  1. Резюме.

  2. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

  3. Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

  4. Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант із координації дій із забезпечення сталості послуг з ТБ».

Термін подання документів: до 05 травня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.

  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


27 Квітня 2021 Детальніше