Оголошення

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Мережа 100 відсотків життя Рівне» у межах проєкту «Increasing the capacity of CSOs of social sphere of Ukraine» за фінансової підтримки Європейського Союзу оголошує конкурс на вакансію «Консультант з моніторингу бюджетних витрат» у рамках проекту «Комплексний підхід у подоланні наслідків епідемії COVID-19 у Полтавській області», який спрямований на зменшення наслідків негативного впливу пандемії СОVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області через підвищення спроможності системи соціального захисту щодо надання актуальних соціальних послуг, забезпечення якісного моніторингу витрачання бюджетних коштів та адвокацію.

До участі у конкурсі запрошуються кандидати Полтавської області.

І. Завдання координатора:

Моніторинг та аналіз бюджетних витрат, спрямованих на боротьбу з СОVID-19 у Полтавській області, що включає в себе:

ðПідготовку запитів до розпорядників інформації відповідно до ЗУ «Про інформацію»;

ðЗбір, обробка та узагальнення відповідних даних щодо закупівель товарів, робіт та послуг для боротьби з СОVID-19 (враховуючи аналітичні дані систем ProZorro та DOZORRO);

ðПроведення дослідження на основі отриманих даних та підготовка аналітичного звіту за результатами.

ІІ. Вимоги до кандидатів:

ðвища освіта;

ðзацікавленість у зменшенні наслідків негативного впливу пандемії COVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області;

ðглибокі знання у сфері громадського здоров’я, у тому числі щодо основних тенденцій на національному та регіональному рівнях;

ð  досвід участі у дослідженнях у сфері громадського здоров’я вважатиметься перевагою;

ð  наявність досвіду моніторингу та аналізу бюджетних витрат вважатиметься перевагою;

ðдостатній рівень володіння MS Office, розуміння роботи систем ProZorro та DOZORRO.

ІІІ. Термін надання послуг: липень – листопад 2020 року

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документ подається в електронному вигляді на адресу: office@lightofhope.com.uaз поміткою у темі листа «Консультант з моніторингу бюджетних витрат_COVID-19»

Термін подання документів: до 10 липня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися за електронною адресою office@lightofhope.com.ua.

________________________________________________________________________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

·  цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


03 Липня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Мережа 100 відсотків життя Рівне» у межах проєкту «Increasing the capacity of CSOs of social sphere of Ukraine» за фінансової підтримки Європейського Союзу оголошує конкурс на вакансію «Координатор проєкту» у рамках проекту «Комплексний підхід у подоланні наслідків епідемії COVID-19 у Полтавській області», який спрямований на зменшення наслідків негативного впливу пандемії СОVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області через підвищення спроможності системи соціального захисту щодо надання актуальних соціальних послуг, забезпечення якісного моніторингу витрачання бюджетних коштів та адвокацію.

До участі у конкурсі запрошуються кандидати Полтавської області.

І. Завдання координатора:

ðКоординація проєкту, проведення робочих зустрічей з персоналом, партнерами;

ðАналіз та контроль первинних документів на відповідність вимогам законодавства;

ðКоординація ведення внутрішньої документації;

ðМоніторинг та оцінка виконання заходів проекту;

ðАналіз виконання цілей проекту та формування плану роботи на наступний період (щомісячно).

ІІ. Вимоги до кандидатів:

ðзацікавленість у зменшенні наслідків негативного впливу пандемії COVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області; 

ðдосвід роботи з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, системою соціального захисту;

ðпрактика подання пропозицій/змін до соціальних програм;

ðдосвід організації і проведення різнопланових заходів (конференцій, круглих столів, робочих зустрічей, семінарів тощо);

ðперевагою є наявність досвіду керівника/координатора проєктів;

ðдостатній рівень володіння MS Office.

ІІІ. Термін надання послуг: липень – листопад 2020 року

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документ подається в електронному вигляді на адресу: office@lightofhope.com.uaз поміткою у темі листа «Координатор проєкту_COVID-19».

Термін подання документів: до 10 липня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися за електронною адресою office@lightofhope.com.ua.

________________________________________________________________________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

·  цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


03 Липня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Мережа 100 відсотків життя Рівне» у межах проєкту «Increasing the capacity of CSOs of social sphere of Ukraine» за фінансової підтримки Європейського Союзу оголошує конкурс на вакансію «Консультант з адвокації» у рамках проекту «Комплексний підхід у подоланні наслідків епідемії COVID-19 у Полтавській області», який спрямований на зменшення наслідків негативного впливу пандемії СОVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області через підвищення спроможності системи соціального захисту щодо надання актуальних соціальних послуг, забезпечення якісного моніторингу витрачання бюджетних коштів та адвокацію.

До участі у конкурсі запрошуються кандидати Полтавської області.

І. Завдання координатора:

ðАналіз ситуації щодо забезпечення соціальними послугами представників уразливих груп, які постраждали внаслідок епідемії СОVID-19;

ðУзагальнення результатів надання передбачених проектом соціальних послуг через проведення 3 фокус-груп з отримувачами послуг;

ðРозробка пропозицій до не менше, ніж трьох місцевих програм у сфері соціального захисту з урахуванням даних, отриманих у ході виконання завдань проекту та проведених фокус груп;

ðКонсультування щодо планування адвокаційної діяльності (зокрема, у сфері бюджетної адвокації) у контексті реалізації заходів з метою розробки та подання пропозицій до місцевих соціальних програм щодо допомоги вразливим групам в умовах поширення СОVID-19;

ðВизначення обсягів послуг, змісту, категорій отримувачів, замовників та механізмів закупівлі послуг у недержавних надавачів;

ðПідготовка аналітичної довідки з обґрунтуванням необхідності забезпечення соціальними послугами у умовах економічної кризи, зумовленої наслідками пандемії, та відповідних розрахунків вартості послуг;

ðКомунікація з представниками різних органів влади.

ІІ. Вимоги до кандидатів:

ðзацікавленість у зменшенні наслідків негативного впливу пандемії COVID-19 серед представників уразливих груп у Полтавській області; 

ðдосвід роботи з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, системою соціального захисту;

ð  гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;

ð  досвід формування пріоритетів місцевої політики у сфері громадського здоров’я, розробки пропозицій до цільових соціальних програм, розрахунку вартості соціальних послуг буде вважатися перевагою.

ІІІ. Термін надання послуг: липень – листопад 2020

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документ подається в електронному вигляді на адресу: office@lightofhope.com.uaз поміткою у темі листа «Консультант з адвокації_COVID-19»

Термін подання документів: до 10 липня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися за електронною адресою office@lightofhope.com.ua.

________________________________________________________________________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

·  цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


03 Липня 2020 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ про проведення тендеру


Благодійна організація «Світло надії» оголошує тендер на обрання консультанта з розробки Операційного керівництва БО «Світло надії» 


Тендер проводиться в рамках програми: «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства». 


Мета конкурсу: пошук консультанта/експерта з розробки та впровадження у діяльність організації Операційного керівництва БО «Світло надії»


Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:

  • Резюме кандидата.

  • Цінова пропозиція кандидата (в гривнях, Додаток 1).

  • Розроблений попередній зміст Операційного керівництва (не більше 1 сторінки).

  • Витяг із єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців із зазначенням видів діяльності (ФОП 3 група).


Максимальна сума тендеру (грн.): 27 000 грн.

Терміни, у які планується надання послуг: липень – серпень 2020 р.


Вимоги до кандидатів:

  • комунікабельність, вміння працювати у команді;

  • грамотність, відповідальність та організаційні здібності;

  • вміння швидко перелаштовуватись з однієї задачі на іншу, стресостійкість;

  • здатність працювати з чіткими дедлайнами;

  • досвід роботи у проектній діяльності;

  • вища освіта;

  • досвід роботи у якості консультанта та тренера;

  • знання у сфері організаційного розвитку


Критерії відбору постачальника послуг:

  • зареєстрований на cd-platform.org;

  • запропонований зміст, що найбільше відповідає потребам організації;

  • досвід роботи у громадському секторі та розуміння специфіки роботи по наданню технічної допомоги і підтримки.


Терміни подання всіх необхідних документів:

Прийом заявок закінчується о 17:00 10 липня 2020 року.


Прохання надсилати заявки на електронну пошту: 

ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua, Катерина Рижкова – Сєбєлєва.

У темі листа необхідно зазначити «тендер_ Операційне керівництво БО «Світло надії»».


За додатковою інформацією звертатися за тел.: (0532) 60-60-81, (099) 067-29-73, Катерина Рижкова – Сєбєлєва.


25 Червня 2020 Детальніше

БО «Світло надії» у рамках проекту «Запровадження ефективних підходів та моделей виявлення ВІЛ-інфікованих з подальшим залученням їх до лікування в Полтавській області»» оголошує конкурс про відкриття вакансії «Старший соціальний працівник».

Запрошуємо в команду відповідального, комунікабельного, ініціативного працівника або працівницю, який/яка вміє і хоче працювати в команді, вчитися, і шукати шляхи у вирішенні проблем та складних ситуацій.

До подачі документів запрошуються кандидати з м. Полтава.


І. Завдання у межах надання послуг:

  • Здійснення розподілу навантаження між соціальними працівниками. 

  • Контроль якості надання соціальних послуг. 

  • Налагодження взаємодії між соціальними та медичними працівниками.

  • Проведення навчання соціальних працівників.

  • Вирішення проблемних ситуацій у роботі соціального працівника з клієнтом, проведення супервізій.

  • Контроль подачі звітності, перевірка звітів співробітників. 

  • Сприяння у розробці "Маршрут пацієнта" починаючи від тестування на ВІЛ, переадресації до лікаря інфекціоніста, постановки під "Д" облік, та початку прийому АРТ.

  • аналізує стан доведення пацієнтів з вперше діагностованою ВІЛ-інфекцією до "Д" нагляду та початку АРТ. 

  • Збір та аналіз щомісячної звітної документації кейс-менеджерів проекту. 

  • Здійснює іншу діяльність, спрамовану на виконання цілей та завдань проекту. 

ІІ. Термін виконання робіт: липень 2020 року – вересень 2020 року.

ІІІ. Умови здійснення оплати:

  • Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища або середня спеціальна освіта. 

  • Вільне володіння письмовою та усною українською і російською мовами.

  • Володіння навичками ведення програмної і поточної документації, знання базових комп'ютерних програм (Microsoft Office, Excel )

  • Відмінні комунікативні та організаційні навички.

  • Досвід роботи у ТБ/ВІЛ-сервісних неурядових організаціях буде перевагою.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

  • Резюме, в якому вказати вартість надання послуг (без урахування податків)

  • Заповнений, підписаний та відсканований Додаток до оголошення (додаток 1)

  • Інформацію щодо ставок оплати праці за останні три роки за встановленою формою (додаток 2).


Документи подаються в електронному вигляді на адресу: maria.bondarenko@lightofhope.com.ua з поміткою в темі листа  «Старший соціальний працівник».


Термін подання документів до 26 червня 2020 року, реєстрація документів завершується о 16-00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатись не будуть.


За додатковою інформацію звертайтесь до Бондаренко Марії Павлівни:  тел. 066 106 65 05


_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 відсотків життя» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.


Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


19 Червня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» шукає соціального працівника у м. Лохвиця

Завдання в рамках виконання робіт:

- Надання соціальних послуг з профілактики ВІЛ та вірусних гепатитів серед вразливих верств населення (Розповсюдження цільових інформаційних, освітніх та комунікаційних матеріалів, шприців , презервативів серед, консультування та тестування на ВІЛ, проведення скринінгового опитування на туберкульоз);

- Соціальний супровід та консультування людей, що проходять лікування туберкульозу;

- Соціальний супровід та консультування людей, що живуть з ВІЛ. 

Основні вимоги до кандидатів:

  • Повна середня або середня спеціальна освіта.

  • Володіння комп'ютерними програмами:  Microsoft Office, Excel.

  • Бажано знання в області діагностики, лікування та профілактики ВІЛ-інфекції, наркотичної залежності, туберкульозу, гепатиту С та інших інфекційних захворювань.

  • Відмінні письмові комунікативні навички, навички міжособистісного спілкування володіння основами мотиваційного консультування;

Зацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме на електронну адресу: evgeniakozun@gmail.com У темі листа обов’язково зазначте - «Соціальний працівник».

Конкурсний відбір буде здійснюватися в 2 етапи: 1-ий телефонна співбесіда із кандидатами, відібраними за резюме, 2 – ий співбесіди з відібраними кандидатами.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до Євгенії Козун тел.: 0996697010


Організатори конкурсу залишають за собою право заміни консультанта у випадку неякісного виконання завдань проекту.


18 Червня 2020 Детальніше

БО «Світло надії» у рамках проекту «It’s time! Подолати туберкульоз в Україні» оголошує конкурс про відкриття вакансії «Консультант з моніторингу та оцінки».

Запрошуємо в команду відповідального, комунікабельного, ініціативного працівника або працівницю, який/яка вміє і хоче працювати в команді, вчитися, і шукати шляхи у вирішенні проблем та складних ситуацій.

До подачі документів запрошуються кандидати з м. Полтава.


І. Завдання у межах надання послуг:

  • Поточний кількісний моніторинг процесу виконання проекту (за допомогою щомісячного аналізу запланованих та виконаних завдань);

  • Ведення бази даних клієнтів проекту відповідно до вимог;

  • Системний кількісний моніторинг виконання проекту та обліку наданих фахівцями послуг клієнтам;

  • Формування кількісних звітів;

  • Моніторинг ведення документації (контракти, картки клієнтів, індивідуальний план супроводу, місячні і квартальні звіти, електронна база даних),

  • Участь у оперативному плануванні роботи;

  • Створення та своєчасне подання кількісних звітів по проекту на вимогу донора (за потребою)

ІІ. Термін виконання робіт: червень 2020 року – грудень 2020 року.


ІІІ. Умови здійснення оплати:

  • Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта.

  • Вільне володіння письмовою та усною українською і російською мовами.

  • Володіння навичками ведення програмної і поточної документації, знання базових комп'ютерних програм (Microsoft Office, Excel )

  • Відмінні комунікативні та організаційні навички.

  • Досвід роботи у ТБ/ВІЛ-сервісних неурядових організаціях буде перевагою.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

  • Резюме, в якому вказати вартість надання послуг (без урахування податків)

  • Заповнений, підписаний та відсканований Додаток до оголошення (додаток 1)

  • Інформацію щодо ставок оплати праці за останні три роки за встановленою формою (додаток 2).


Документи подаються в електронному вигляді на адресу: viktoriia.miroshnychenko@lightofhope.com.ua з поміткою в темі листа  «Консультант з моніторингу та оцінки».


Термін подання документів до 18 червня 2020 року, реєстрація документів завершується о 16-00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатись не будуть.


За додатковою інформацію звертайтесь до Мірошниченко Вікторії Анатоліївни:  тел. 066 975 93 00


_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 відсотків життя» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.


Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


11 Червня 2020 Детальніше

БО «Світло надії» у рамках проекту «It’s time! Подолати туберкульоз в Україні» оголошує конкурс про відкриття вакансії «Консультант з моніторингу та оцінки».

Запрошуємо в команду відповідального, комунікабельного, ініціативного працівника або працівницю, який/яка вміє і хоче працювати в команді, вчитися, і шукати шляхи у вирішенні проблем та складних ситуацій.

До подачі документів запрошуються кандидати з м. Полтава.


І. Завдання у межах надання послуг:

  • Поточний кількісний моніторинг процесу виконання проекту (за допомогою щомісячного аналізу запланованих та виконаних завдань);

  • Ведення бази даних клієнтів проекту відповідно до вимог;

  • Системний кількісний моніторинг виконання проекту та обліку наданих фахівцями послуг клієнтам;

  • Формування кількісних звітів;

  • Моніторинг ведення документації (контракти, картки клієнтів, індивідуальний план супроводу, місячні і квартальні звіти, електронна база даних),

  • Участь у оперативному плануванні роботи;

  • Створення та своєчасне подання кількісних звітів по проекту на вимогу донора (за потребою)

ІІ. Термін виконання робіт: червень 2020 року – грудень 2020 року.


ІІІ. Умови здійснення оплати:

  • Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта.

  • Вільне володіння письмовою та усною українською і російською мовами.

  • Володіння навичками ведення програмної і поточної документації, знання базових комп'ютерних програм (Microsoft Office, Excel )

  • Відмінні комунікативні та організаційні навички.

  • Досвід роботи у ТБ/ВІЛ-сервісних неурядових організаціях буде перевагою.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

  • Резюме, в якому вказати вартість надання послуг (без урахування податків)

  • Заповнений, підписаний та відсканований Додаток до оголошення (додаток 1)

  • Інформацію щодо ставок оплати праці за останні три роки за встановленою формою (додаток 2).


Документи подаються в електронному вигляді на адресу: viktoriia.miroshnychenko@lightofhope.com.ua з поміткою в темі листа  «Консультант з моніторингу та оцінки».


Термін подання документів до 07 червня 2020 року, реєстрація документів завершується о 16-00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатись не будуть.


За додатковою інформацію звертайтесь до Мірошниченко Вікторії Анатоліївни:  тел. 066 975 93 00


_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 відсотків життя» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;

  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;

  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.


Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


19 Травня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» оголошує конкурс на вакансію «Системний адміністратор».

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється за проектом:«It's time! Подолати туберкульоз в Полтавській області», що реалізується згідно ГУ № 018–GF–20 від 05.02.2020 року з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».

Термін надання послуг: травень – грудень 2020 року.

Зайнятість: часткова.

Умови здійснення оплати: оплата послуг здійснюється після їх надання та підписання Акта про надання послуг.

Кваліфікаційні вимоги:

-  Досвід роботи на посаді системного адміністратора.

-  Комп'ютерна грамотність.

-  Знання роботи офісного та інтернет пакету ПЗ.

-  Знання основ роботи комп'ютерних мереж і мережевих технологій.

-  Знання базових принципів роботи і обслуговування орг. техніки.

Основні обов’язки системного адміністратора:

-  Технічний супровід користувачів.

-  Підтримка антивірусного захисту.

-  Дрібний ремонт техніки і контроль її стану.

-  Відновлення окремих програм і їх комплексів.

-  Установка програм.

-  Контроль стану картриджів та інших витратних матеріалів та допомога в їх заміні.

-  Контроль працездатності мережі.

Критерії оцінки: вартість послуг (грн. за годину) – 100%.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Заповнений та відсканований Додаток 1 до оголошення.

2.  Резюме.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме та заповнений додаток до оголошення до 17:00 12 травня 2020 року на електронну адресу: irina.efimova@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте «вакансія_системний адміністратор».

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до менеджера з адміністративної діяльності Єфімової Ірини Ігорівни,  (0532) 60-60-81, irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

• учасник ознайомлений з Оголошенням;

• організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

• участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації;

• дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf;

• цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


04 Травня 2020 Детальніше

БО «Світло надії» – благодійна організація, місією якої є надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування систем громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик,у пошуках фахівця - менеджера з адміністрування проектів у сфері громадського здоров’я.

Перелік обов’язків:

  • Адміністрування діяльності з надання соціальних послуг представникам вразливих груп населення

  • Проведення робочих зустрічей, оформлення протоколів

  • Проведення моніторингових візитів

  • Контроль виконання завдань проектів, програмних індикаторів

  • Планування навантаження на соціальних працівників (індивідуальні індикатори) та контроль виконання поставлених задач

  • Складання графіків роботи працівників, внесення змін у графіки за потребою, контроль внесення актуальних графіків у базу даних, планування виїздів МА

  • Комунікація з соціальними працівниками, вирішення проблемних питань

  • Збір та корегування щомісячних звітів

  • Збір та аналіз щоденних відомостей

  • Збір потреби в ТМЦ, видача ТМЦ зі складу

  • Листування, відповідь на запити

  • Складання квартальних, піврічних описових звітів.

Кваліфікаційні вимоги:

- грамотна письмова та усна мова;

- просунутий рівень володіння ПК (Word, Excel);

- знання у сфері громадського здоров’я будуть перевагою;

- здатність швидко навчатись. 

Будьте готовими виконати тестове завдання, за результатами якого (якщо воно відповідатиме нашим очікуванням), ми запросимо Вас до нашого офісу для проведення співбесіди.

Про роботу з нами:

  • світлий, теплий, оснащений усіма необхідними для роботи засобами офіс в 2 хвилинах від зупинки громадського транспорту

  • 8 годин продуктивної роботи у колі згуртованої команди, кожен член якої любить свою справу

  • безкоштовне корпоративне навчання і тренінги

Почитайте про нас та слідкуй за нами на Facebook: https://www.facebook.com/LightOfHopeUkraine/

Резюме чекаємо до 15 травня 2020 року на електронну адресу: office@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте – «Заміщення вакантної посади менеджера з адміністрування проектів у сфері громадського здоров’я».

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до відповідальної особи Марії Бондаренко,тел. 066-106-65-05 або maria.bondarenko@lightofhope.com.ua.


17 Квітня 2020 Детальніше

БО «Світло надії» – благодійна організація, місією якої є надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування систем громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик,у пошуках фахівця на позицiю психолога.

Перелік обов’язків:

  • надання індивідуальних консультацій клієнтам Організації;

  • проведення групової роботи;

  • надання актуальної інформації клієнтам, онлайн консультування;

  • ведення необхідної документації по роботі з клієнтами, у тому числі адміністрування напрямку;

  • підготовка та участь в різноманітних заходах організації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища психологічна освіта;

  • навички індивідуального психологічного консультування;

  • навички роботи з групою;

  • досвід роботи в соціальній сфері, з вразливими категоріями населення, навички кризового втручання є перевагою;

  • відмінні навички міжособистісного спілкування;

  • відмінні вербальні та письмові комунікативні навички;

  • творчість та ініціативність;

  • вміння формувати пріоритети й ефективно планувати свою діяльність;

  • грамотна письмова та усна мова;

  • впевнений рівень володіння стандартними комп'ютерними програмами пакету Microsoft Office.

Місце надання послуг 

Робоче місце визначає керівник організації. Окремі завдання передбачають роботу в районах області.

Почитайте про нас та слідкуй за нами на Facebook: https://www.facebook.com/LightOfHopeUkraine/

Ваше резюме чекаємо до 30 квітня 2020 року на електронну адресу: office@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте - «Заміщення вакантної посади психолога». У резюме / супровідному листі просимо зазначити бажаний рівень оплати праці з урахуванням повної зайнятості.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до відповідальної особи Олени Чикурової, тел. 050-9721364 або a.chikyrova@gmail.com.


17 Квітня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Експерт-ментор з формування регіональної бюджетної політики» у проєкті «Забезпечення сталості послуг в умовах плану переходу з використанням механізмів соціального контрактування» (напрямок 11М), який спрямований на продовження надання профілактичних і соціальних послуг у сфері протидії ВІЛ в умовах переходу на скорочення донорського фінансування.

І. Завдання експерта-ментора з формування регіональної бюджетної політики:

-Налагодження співпраці місцевих органів виконавчої влади із НУО у регіонах адвокаційної діяльності за напрямком 11М (Дніпропетровський, Кіровоградський, Миколаївський, Рівненський, Харківський, Хмельницький, Черкаський, Чернігівський);

-Технічна та консультаційна підтримка представників місцевих органів виконавчої влади щодо ефективного використання та розуміння механізмів соціального контрактування;

-Консультування щодо забезпечення розширеним пакетом послуг представників уразливих груп населення у сфері ВІЛ-інфекції/СНІДу за бюджетні кошти у кожному проєктному регіоні;

-Участь у публічних закладах, менторингових візитах у якості експертів, спікерів, тренерів;

-Регулярне звітування за результатами виконання адвокаційної діяльності.

ІІ. Вимоги до кандидатів:

-зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу;

-наявність попереднього досвіду ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування, 

-відповідна експертиза з розробки проєктів нормативних документів;

-наявність успішних адвокаційних кейсів із залучення бюджетних коштів;

-досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, направлених на забезпечення сталості ВІЛ-послуг. 

ІІІ. Термін надання послуг: квітень – грудень 2020

IV. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.Резюме.

2.Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.Документи, що підтверджують кваліфікацію (у т.ч. рекомендаційні листи).

4.Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Експерт-ментор з формування регіональної бюджетної політики».

Термін подання документів: до 8 квітня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


    Додатки
    https://fex.net/ru/s/bzxkfk4

02 Квітня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з проведення регіонального заходу за участю ключових стейкхолдерів» у проєкті «Забезпечення сталості послуг в умовах плану переходу з використанням механізмів соціального контрактування» (напрямок 11М), який спрямований на продовження надання профілактичних і соціальних послуг у сфері протидії ВІЛ в умовах переходу на скорочення донорського фінансування.

До подачі документів запрошуються кандидати ізДніпропетровського, Кіровоградського, Миколаївського, Рівненського, Харківського, Хмельницького, Черкаського, Чернігівського регіонів.

І. Завдання консультанта з проведення регіонального заходу за участю ключових стейкхолдерів:

Підготовка, організація та проведення круглого столу у відповідному регіоні: «Посилення ролі місцевих органів виконавчої влади у відповіді на епідемію ВІЛ».

ІІ. Вимоги до кандидатів:

- зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу; 

- досвід роботи/організації з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування відповідних заходів; 

- наявність партнерських стосунків з ключовими стейкхолдерами у сфері протидії ВІЛ у відповідному регіоні;

- перевагою є наявність досвіду адвокаційної діяльності;

- достатній рівень володіння MS Office.

ІІІ. Термін надання послуг: квітень – серпень 2020

IV. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи (звіт, пакет підтверджуючих документів тощо) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.Резюме.

2.Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документ подається в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант з проведення регіонального заходу за участю ключових стейкхолдерів», регіон.

Термін подання документів: до 8 квітня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


    Додаток fex.net/ru/s/ldy6any


02 Квітня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Регіональний координатор» у проєкті «Забезпечення сталості послуг в умовах плану переходу з використанням механізмів соціального контрактування» (напрямок 11М), який спрямований на продовження надання профілактичних і соціальних послуг у сфері протидії ВІЛ в умовах переходу на скорочення донорського фінансування.

До подачі документів запрошуються кандидати ізДніпропетровського, Кіровоградського, Миколаївського, Рівненського, Харківського, Хмельницького, Черкаського, Чернігівського регіонів.

І. Завдання регіонального координатора з бюджетної адвокації:

- Агрегація та аналіз даних щодо забезпечення розширеного пакету послуг за кошти місцевих бюджетів у відповідному регіоні адвокаційної діяльності за напрямком 11М (Дніпропетровський, Кіровоградський, Миколаївський, Рівненський, Харківський, Хмельницький, Черкаський, Чернігівський);

- Забезпечення постійного контакту експертів з представниками регіонів, відповідальними за реалізацію адвокаційних ініціатив;

- Забезпечення сталості послуг у сфері ВІЛ-інфекції/СНІДу за бюджетні кошти з використанням механізмів соціального контрактування у регіоні;

- Систематичне звітування за результатами виконання поставлених завдань.

ІІ. Вимоги до кандидатів:

- висока мотивація щодо імплементації адвокаційних ініціатив, направлених на забезпечення сталості ВІЛ-послуг; 

- досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування; 

- перевагою є наявність досвіду адвокаційної діяльності;

- досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик. 

- досвід розробки нормативно-правових документів задля забезпечення сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.

ІІІ. Термін надання послуг: квітень – грудень 2020

IV. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.Резюме.

2.Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Регіональний координатор», регіон.

Термін подання документів: до 8 квітня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.

·цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.


Додатки https://fex.net/ru/s/dveae9t 

02 Квітня 2020 Детальніше

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Експерт для надання технічної допомоги з бюджетної адвокації» у проєкті «Забезпечення сталості послуг в умовах плану переходу з використанням механізмів соціального контрактування» (напрямок 11М), який спрямований на продовження надання профілактичних і соціальних послуг у сфері протидії ВІЛ в умовах переходу на скорочення донорського фінансування.

І. Завдання експерта для надання технічної допомоги бюджетної адвокації:

- аналіз труднощів та успіхів у колаборації органів місцевої влади та НУО у регіонах діяльності за напрямком 11М (Дніпропетровський, Кіровоградський, Миколаївський, Рівненський, Харківський, Хмельницький, Черкаський, Чернігівський), зважаючи на досвід попередніх років; 

- консультування та участь у плануванні проєктної діяльності/ініціатив; 

- консультування щодо планування адвокаційної діяльності (зокрема, у сфері бюджетної адвокації) у контексті реалізації плану перехідного періоду, а саме використання механізмів соціального контрактування для закупівлі послуг у сфері громадського здоров’я.

ІІ. Вимоги до кандидатів:

- Зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я.

- Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

- Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

- Досвід розробки нормативно-правових документів.

- Досвід надання експертних послуг, зокрема у проєктах у сфері громадського здоров’я.

- Досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної.

ІІІ. Термін надання послуг: квітень – грудень 2020

IV. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.Резюме.

2.Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.Документи, що підтверджують кваліфікацію (у т.ч. рекомендаційні листи).

4.Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60% і на 40% ‒ ставки оплати.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Конкурс експерт для надання технічної допомоги з бюджетної адвокації».

Термін подання документів: до 8 квітня 2020 року, реєстрація документів завершується о 17.00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції.

    Додатки https://fex.net/ru/s/xyre7bv


02 Квітня 2020 Детальніше