Оголошення

18.05.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю натранспортні послуги.

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту: «Гуманітарна підтримка ВІЛ-інфікованих дітей та сімей, які постраждали від збройного конфлікту в Україні», Грантова угода UKR/SSFA202281, за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.

Термін надання послуг:

по червень 2022 року включно (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Полтава (подача транспорту за адресою м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28А) – пункт пропуску через державний кордон України на кордоні з Польщею – Шегині.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими, з кількістю місць для сидіння – 16.

Цінова пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

8.

Цінова пропозиція подається без ПДВ.

Цінова пропозиція.

9.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб);

  • Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 066 55 34 705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«25» травня 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

18 Травня 2022 Детальніше

17.05.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю на обрання постачальника з пошиття одягу для працівників шелтерів та перевізників,                               в рамках проекту № SG54506: Пошук екстрених рішень для надання допомоги  і підтримки внутрішньо переміщеним особам в умовах активних бойових дій.


Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції.


Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та пошиття одягу для працівників шелтерів та перевізників.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

  3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«24» травня 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

17 Травня 2022 Детальніше

 16.05.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю натранспортні послуги.

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту Міжнародного фонду «Відродження» № SG54506 «Пошук екстрених рішень для надання допомоги  і підтримки внутрішньо переміщеним особам в умовах активних бойових дій».

Термін надання послуг:

по вересень 2022 року включно (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Полтава (подача транспорту за адресою м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28А) – пункт пропуску через державний кордон України на кордоні з Польщею – Шегині.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими, з кількістю місць для сидіння – 16.

Цінова пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (продуктові набори в дорогу (приблизно 16 наборів на рейс (вода, печиво, сік і т.п.)) водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

8.

Цінова пропозиція подається без ПДВ.

Цінова пропозиція.

9.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб);

  • Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 066 55 34 705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«23» травня 2022 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.

16 Травня 2022 Детальніше

 02.05.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю натранспортні послуги (перевезення гуманітарної допомоги).

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перевезення гуманітарної допомоги)                     (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту Міжнародного фонду «Відродження» № SG54506 «Пошук екстрених рішень для надання допомоги  і підтримки внутрішньо переміщеним особам в умовах активних бойових дій».

Термін надання послуг:

по вересень 2022 року включно (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

5.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водії, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

6.

Цінова пропозиція подається без ПДВ.

Цінова пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 066 55 34 705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«09» травня 2022 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.

02 Травня 2022 Детальніше

22.04.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю натранспортні послуги.

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту Міжнародного фонду «Відродження» № SG54506 «Пошук екстрених рішень для надання допомоги  і підтримки внутрішньо переміщеним особам в умовах активних бойових дій».

Термін надання послуг:

по вересень 2022 року включно (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Полтава (подача транспорту за адресою м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28А) – пункт пропуску через державний кордон України на кордоні з Польщею – Шегині.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими, з кількістю місць для сидіння – 16.

Цінова пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (продуктові набори в дорогу (приблизно 16 наборів на рейс (вода, печиво, сік і т.п.)) водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

8.

Цінова пропозиція подається без ПДВ.

Цінова пропозиція.

9.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб);

  • Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 066 55 34 705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«29» квітня 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

22 Квітня 2022 Детальніше

07.04.2022 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуєзакупівлю натранспортні послуги.

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту: «Гуманітарна підтримка ВІЛ-інфікованих дітей та сімей, які постраждали від збройного конфлікту в Україні», Грантова угода UKR/SSFA202281, за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.

Термін надання послуг:

по червень 2022 року включно (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).


Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Полтава (подача транспорту за адресою м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28А) – пункт пропуску через державний кордон України на кордоні з Польщею – Шегині.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими, з кількістю місць для сидіння – 16.

Цінова пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

8.

Цінова пропозиція подається без ПДВ.

Цінова пропозиція.

9.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.


№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.


ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

  2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб);

  • Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).


Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 066 55 34 705.

Тел./факс.: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.


Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.


Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«14» квітня 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

07 Квітня 2022 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ Надавач консультаційних послуг «Асистент проєкту»

22.02.2022

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс надавача послуг зі створення програми та проведення дводенного тренінгу на тему: «Адвокація прийняття місцевих програм у сфері громадського здоров‘я, соціального захисту. Формування місцевих політик у сфері громадського здоров’я, соціального захисту, з урахуванням потреб клієнтів у послугах та інших заходах, спрямованих на протидію туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу», для регіональних консультантів, в рамках проєкту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (програмний компонент 162М), який спрямований на забезпечення сталого фінансування розширеного пакету послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Вид послуг:

1.  Технічна організація заходів в рамках проекту.

2.  Комунікація з учасниками та експертами проекту для забезпечення своєчасного виконання проектних завдань.

3.  Організація питань логістики в рамках проекту.

4.  Підготовка технічних завдань для консультантів та експертів проекту.

5.  Організація та контроль документообігу по проекту ( договори, акти, рахунки).

ІІ. Термін надання послуг: з березня по грудень 2022 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи/наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт/наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

- зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;

- відмінне володіння українською мовою, письмова і усна грамотність;

- усні та письмові комунікаційні навички;

- знання основних офісних програм;

- уміння аналізувати та робити висновки;

- досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я буде перевагою;

- самостійність у прийнятті рішень.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: irina.efimova@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Асистент проєкту».

Термін подання документів: до 1 березня 2022 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до Єфімової Ірини, тел. 066 55-34-705 або irina.efimova@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Контракт буде підписано після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

22 Лютого 2022 Детальніше

14.02.2022р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю планшету в рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки» (Перша програма валідації бізнес ідеї).

Предмет закупівлі: планшет (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Лютий 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання планшету.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«23» лютого 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


14 Лютого 2022 Детальніше

10.02.2022р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю дошки для прасування з парогенератором у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки» (Перша програма валідації бізнес ідеї).

Предмет закупівлі: дошка для прасування з парогенератором (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Лютий 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання дошки для прасування з парогенератором.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

 3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«20» лютого 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


10 Лютого 2022 Детальніше

10.02.2022р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю прасувальної машини у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки» (Перша програма валідації бізнес ідеї).

Предмет закупівлі: прасувальна машина (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Лютий 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання прасувальної машини.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«20» лютого 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


10 Лютого 2022 Детальніше

02.02.2022р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю комп’ютерної техніки у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки» (Перша програма валідації бізнес ідеї).

Предмет закупівлі: комп’ютерна техніка (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Лютий 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання комп’ютерної техніки.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«13» лютого 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


02 Лютого 2022 Детальніше

28.01.2022р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю тканини у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки» (Перша програма валідації бізнес ідеї).

Предмет закупівлі: тканина (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Лютий 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання тканини.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«11» лютого 2022 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


28 Січня 2022 Детальніше

25.01.2022

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Регіональний консультант», в рамках проєкту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (програмний компонент 162М), який спрямований на забезпечення сталого фінансування розширеного пакету послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

Географія діяльності: Чернігівська, Черкаська, Рівненська, Миколаївська, Сумська, Кіровоградська, Житомирська, Запорізька, Волинська, Полтавська області.

І. Вид та обсяг послуг:

1.  Проведення аналізу наявності програм громадського здоров’я в області.

2.  Проведення аналізу прогалин регіональних політик у сфері громадського здоров’я, у охопленні послугами, зокрема, з протидії туберкульозу, ВІЛ-інфекції/СНІДу, гепатитам.

3.  Налагодження співпраці між неурядовим сектором та органами влади, участь у зустрічах з посадовцями.

4.  Впровадження механізмів соціального контрактування на регіональному рівні по наданню послуг/виконанню заходів з протидії туберкульозу, ВІЛ-інфекції/СНІДу, гепатитам.

5.  Розробка пакетів документів та адвокатування прийняття цільових програм.

6.  Проведення розрахунків вартості послуг за кошти місцевого бюджету з урахуванням особливостей регіону та потреб цільових груп.

7.  Надання технічної допомоги представникам органів виконавчої влади/місцевого самоврядування.

8.  Систематичне звітування за результатами виконання поставлених завдань.

ІІ. Термін надання послуг: з лютого по грудень 2022 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи/наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт/наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

- зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;

- досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я;

- досвід аналізу регіональних особливостей сфери громадського здоров’я та соціального захисту;

- досвід аналізу нормативно-правових документів, в тому числі місцевих цільових програм сфери громадського здоров’я/соціального захисту;

- досвід з розробки проєктів нормативних документів, розрахунку вартості соціальних послуг тощо;

- готовність брати участь у заходах проекту;

- вітається попередній досвід співпраці з органами виконавчої влади/місцевого самоврядування;

- вітається досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної адвокації, особливо у сфері громадського здоров’я та соціального захисту.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні два роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

4.  Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: irina.efimova@lightofhope.com.ua  з поміткою у темі листа «Регіональний консультант» (область діяльності).

Термін подання документів: до 31 січня 2022 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до Єфімової Ірини, тел. 066 55-34-705 або irina.efimova@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Контракт буде підписано після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

25 Січня 2022 Детальніше

25.01.2022

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс надавача послуг зі створення програми та проведення дводенного тренінгу на тему: «Адвокація прийняття місцевих програм у сфері громадського здоров‘я, соціального захисту. Формування місцевих політик у сфері громадського здоров’я, соціального захисту, з урахуванням потреб клієнтів у послугах та інших заходах, спрямованих на протидію туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу», для регіональних консультантів, в рамках проєкту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (програмний компонент 162М), який спрямований на забезпечення сталого фінансування розширеного пакету послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Вид та обсяг послуг:

1.  Розробка програми дводенного тренінгу на тему: «Адвокація прийняття місцевих програм у сфері громадського здоров‘я, соціального захисту. Формування місцевих політик у сфері громадського здоров’я, соціального захисту, з урахуванням потреб клієнтів у послугах та інших заходах, спрямованих на протидію туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу», що повинна включати наступні блоки:

1.1.формування місцевих політик;

1.2.розробка проекту місцевої програми/внесення змін та доповнень до діючої;

1.3.порядок/процедура погодження проекту програми/внесення змін та доповнень до діючої програми;

1.4.порядок внесення питання до переліку питань засідання профільної депутатської комісії місцевої ради;

1.5.супровід пропозицій на сесію відповідної ради;

1.6.планування та бюджетний процес;

1.7.контроль за розподілом ресурсів;

1.8.аналітична робота;

1.9.особливості проведення медіакампаній;

1.10.  моделі та підходи до адвокаційної діяльності та ін.

2.  Підготовка та проведення тренінгу, згідно погодженої програми.

3.  Звітування, за наслідками проведення тренінгу.

ІІ. Термін надання послуг: березень 2022 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи/наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт/наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

- зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ, гепатитів та інших соціально-небезпечних захворювань;

- релевантний досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я;

- досвід ефективної співпраці з органами виконавчої влади/місцевого самоврядування;

- експертиза з розробки проєктів нормативних документів: проектів місцевих програм у сфері громадського здоров’я, соціального захисту та ін., проектів пропозицій змін та доповнень до діючих місцевих програм у сфері громадського здоров’я, соціального захисту та ін., розрахунку вартості соціальних послуг тощо;

- вітається досвід проведення адвокаційних кампаній з прийняття місцевих програм у сфері громадського здоров’я, соціального захисту та ін., внесення змін та доповнень в діючі місцеві програми у сфері громадського здоров’я, соціального захисту та ін.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме із зазначенням релевантного попереднього досвіду .

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні два роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

4.  Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: irina.efimova@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Тренер».

Термін подання документів: до 31 січня 2022 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до Єфімової Ірини, тел. 066 55-34-705 або irina.efimova@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Контракт буде підписано після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

25 Січня 2022 Детальніше

21.01.2022

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Фасилітатор онлайн зустрічей», в рамках проєкту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (Програмний компонент 162М), який спрямований на забезпечення сталого фінансування розширеного пакету послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Обсяг послуг:

Повний супровід підготовки та проведення 3-х онлайн зустрічей (установчої, проміжної та фінальної) із регіональними консультантами проекту, який включає в себе:

1. Розробку процесу фасилітації зустрічей, на основі затвердженої програми і погодження його з організаторами.

2. Участь в листуванні та дзвінках з регіональними консультантами/експертами/іншими консультантами проекту (за потреби), по питаннях підготовки та проведення зустрічей.

3. Забезпечення фасилітацією зустрічей:

3.1. забезпечення технічного супроводу проведення зустрічі;

3.2. запрошення до участі регіональних консультантів, контроль за участю;

3.3. запрошення експертів/інших консультантів проекту (за потреби) до участі в зустрічах;

3.4. забезпечення вчасності початку, вдалого ходу проведення, успішного завершення.

4. Підготовка звіту за  результатами проведення кожної зустрічі.

ІІ. Термін надання послуг:

-  установча зустріч: лютий 2022 р.;

-  проміжна зустріч: серпень 2022 р.;

-  фінальна зустріч: грудень 2022 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи/наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт/наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

-  знання тематики щодо забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;

-  досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я;

-  не менше 1 року досвіду фасилітації/модерації заходів різного плану;

-  відповідна експертиза стосовно забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів;

-  відмінне знання української мови.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

4.  Рекомендаційний лист/лист підтримки (буде перевагою).

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: y.matiukh@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Фасилітатор онлайн зустрічей».

Термін подання документів: до 27 січня 2022 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до асистентки проєкту Матюх Євгенії, тел. 096 68-041-20 або y.matiukh@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Контракт буде підписано після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

21 Січня 2022 Детальніше